İsfahan! gezmeye başlıyoruz

Sanırım İsfahan’ı gezmeye gelenlerin ziyaret ettiği popüler mekanlardan biri MEYDANI İMAM dır.Tabi devrimden sonraki ismi. Önceki ismi MEYDANI HALİKAPU. Biz de meydana girince hemen makinemize sarılıp birkaç fotoğraf çekip sonra gezmeye başladık. Erkek arkadaşım daha önce geldiği için yine rehberim aynı zamanda fotoğrafçım görevini üstlendi severek:)

Meydandan içeri girince çok etkilendiğimi söylemem gerek. Çünkü Tebriz ve Tahran’da gördüğüm mekanlardan çok farklı geldi. Otantik bir yer meydan. Akşam gördüğüm şehir daha modern bir yapıdaydı şimdi eskiye döndüm sanki. Bu şehirde yaşayabilirim gibi geliyor. Eşime hala diyorum “yine gidelim” ve devam ediyorum “orda bir iş olursa ben varım…” ne kadar beğendiğimi anlamışsınızdır.

Neyse meydanın içindeki dükkanlara birer birer girmeye başladık.Kumaş ürünleri, gümüşçüler, mine, minyatür, bakırcılar… Beğendiğimiz birkaç eşyayı pazarlık yaparak almaya çalıştık. Tabi gezdikçe yorulduk ve son dükkanları biraz es geçtik…

• rome_o dedi ki:

pazar günü binrota vefa ve saraçhane gezisinde kurtbayram (147 yazısı ve dünyanın görmediği yeri olmayan üyemiz) bana dediki parise gideceğine isfahana git . sanırım isfahan için daha anlatacak daha çok şeyin olacak

• chupachups dedi ki:

hekim adlı bir kitab okuyorum romanın konusu hep isfahanda geçiyor .bu romandan sonra çok merak etmeye başladım isfahanı .

• chincilla dedi ki:

gezmek tamam ama İsfahan’ da yaşamak kolay değil gibi geliyor bana

• safakarham dedi ki:

oh ne güzel Velit Bey. İStanbulda yaşamanın ve de üyelerle gezi paylaşımı yapmanın keyfi içindesiniz… kıskandım istanbullu üyeleri doğrusu.

chupachups merhaba. ben de okuduğunuz kitabı merak ettim şimdi…