HİNDİSTAN

HİNDİSTAN: 118 yurtdısı çıkısım 58 cı ülkem. 23\01\2013 SRI LANKA-COLOMBO= HINDISTAN-COCHI= OTELDEN AYARLADIGIMIZ TAKSIMIZ SABAH 9 DA GELDI牋COLOMBO 04 TEN ORTALAMA 40 KM OLAN HAVA牋ALANINA BIZI 2300 RUPI=35 TL,YE GOTURECEK YOL TAKSI ILE 1SAAT 10 DAKIKA, OTOBUS ILE 1 SAAT 45 DAKIKA TUTUYOR. BU GUN LUX TAKILALIM DEDIK TAKSI ILE GELDIK OTOBUS ILE KISI BASI 250 RP =4 TL DOLAYINDA TUTUYOR.SRI LANKA AIRLINE UCAGININ牋KALKMASINI BEKLIYORUZ. GUZEL BIR UCUSTAN SONRA 1SAAT 15 DAKIKADA KOCHI KENTINE INDIK. HAVA ALANI COK GUZEL ON ODEMELI TAKSI ILE 900RP=17$ ILE 1,5 SAAT SONRA FORT COCHIN, E GELDIK ZAFER BOZKAYANIN ADRES VE TLF VERMEDEN YAZDIGI HOMESTAY(EV PANSIYONU) LERI BULAMADIK BEGENDIGIMIZ牋FORT GARDEN RESIDENCY EVDE 500RP=10$ KARSILIGI YERLESTIK.(1\693,K.LBERNARD MASTER ROAD. E-MAIL FORTGARDEN@HOTMAIL.COM)牋HINDISTAN牋GENELDE UCUZ DOMTESIN KILOSU 40RP=1,20KRS 3KG SU 25 RP=80KRS.SUANA KADAS HINDISTANI DUZENLI VE TEMIZ BULDUK.

24\01\2013牋HINDISTAN – COCHI-ERNAKULAM :118 CIKIS 58 CI ULKEM HINDISTAN- BUGUN COCHIN ADASINDAN 40 KISLIK ESKI BOT ILE 2 KISI 5 RP= 15KRS 20 DAKIKADA KARSIYA GECTIK SEHIR TICARI BIR ALAN TOPTANCILAR HAKIM TICARETE牋UCUZ BIRYER SAHILDE VE ICKISIMLARDA GEZDIK HALK IYI VE GULER YUZLU.BAY PRIDE MALL SAHILE VE CADDEYE AILAN KAPIARIYLA ENBUYUK MALL. YANINDA TRADER WORLD MALL YAPILIYOR. PRIDE MALL ICINDE CHINE TOWN LOKANTASINDA BALIK CORBASI 60 RP=3 TL ,FISH RISE

25\01\2013 HDSTN-COCOHIN- BACK WATER TURUNA BILET ALDIK OTELDEN 650RP=20TL. SABAH 8 DE OTELIMIZDEN ALINDIK 1,5 SAAT MINIBUS YOLCULUGUNDAN SONRA NEHIR KIYISINA GELDIK USTU BANBU ILE KAPLI KALIN VE UZUN KAMIS ILE ITILEN BOTUMUZA 12 KISI OLARAK BINDIK. SABAH 10 DAN 13 PM KADAR BOTLA GEZDIK牋OGLEN DE YEMEK VERDILER SONRA 8 KISILIK DAHA DAHA KUCUK BOTLARLA DAR VE SIG KANALLARI GEZDIRDILER MEYVE VE SIFALI BITKILERI TANITMAYA CALISTILAR. 2 SAAT LIK MINIBUS YOLCULUGUNDAN SONRA OTELIMIZE DONDUK. DEGERMI COK ENTERESAN BIR TUR DEGIL AMA BIR SEFER GORULE BILIR.

26\01\2013 HDSTN-COCOHIN BUGUN GOA BOLGESINE TREN BILETI ALMAYA CALISACAGIZ.ERNAKULAM DAKI TREN ISTASYONUNUN BAYILERINE AKSETTIRDIGI INTERNET SERVISI COKUNCE BUGUNDE BILET ALAMADIK,GUNU DEGERLENDIRMEK ICIN VIPIN ADASINA GITTIK, FORT COCHINDE HEMEN SAHILDEN MOTORLAR 2 RP KARSILIGI 7 DAKIKADA KARSIYA GECIRIYORLAR. FESTIVAL ONDAN SONRA BASLIYOR.CERRAI BEACH OTOBUSUNU 20 DAKIKA BEKLEDIK, OTOBUSE KISIBASI 15 RP=45 KRS ODEDIK BESMELELER SAHILIN CATRAGINA KADAR GELDIK. ORADAN BASKABIR OTOBUSE BINEREK 10RP ODEYIP CERRAI BEACH GITTIK.CUMARTESI OLDUGUNDAN YERLIHALK ELBISELERLE DENIZE GIRIYORDU. DENIZ BULANIK VE DALGALI.AYNEN TORLISTAN KELLE KOLTUKTA GERI DONDUK. PRENSIS SOKAGINDA YEMEK YEDIK 240 RP=8 TL VERDIK.

27\01\2013 HDSTN-ERNAKULAM-SABAH 9 DA ERNAKULAM TREN ISTASYONUNA BILET ALMAYA GIDIYORUZ.FORT COCHIN DEN OTELIN ONUNDEN TUKTUKA INIP KOCHI(COCHIN) FERIBOT ISKELESINE GITTIK. 30 RP=90 KRS. FERIBOT 2,5 RP=7,5KRS. 25 DAKIKADA KARSIYA GECTIK TUKTUKA BINIP 10 DAKIKADA TREN ISTASYONU BOOKING OFISI ONUNE GELDIK.BIRAZ SORUSTURDUKTAN SONRA KISI BASI FORM ALIP 4 NOLU牋TATKAL YAZAN GISEYE NEREYE GITMEK ISTDIGIMIZI SOYLUYORUZ MEMURDA FORMUN UZERINE TREN NUMARASINI YAZIYORLAR.SONRA FORMU DOLDURUP (AD ,SOYAD YAS, ADRES, IMZA) 6 NOLU GISEYE ONAYLATIYORSUN. VE SIZDEN ONCE GELENLERIN ARKASINDAN 6 NOLU GISEDE SIRABEKLIYORSUN. TELASA GEREKYOK 11AM DE BITECEK SEKILDE KISI SIRASI VERIYORLAR.BIZ KISI BASI 460 RP=14 TL ODEDIK 16 SAATLIK GOA YOLCULUGUNA. BU ALDIGINIZ BILET ILE BIRGUN SONRA SEYAHAT ETMEK ZORUNDASINIZ.YANI SEYAHATTEN BIR GUN ONCE BILET ALMANIZ LAGZIM.

28-29/01\2013牋COCHIN – GOA – MARGAO-PEOLEM PLAJI:ERNAKULAM SOUTETRN TREN ISTASYONUNDAN 10216 NOLU 3 CU PERONDAKI TRENIN S4 VAGONUNA BINDIK, NUMARALARIMIZIN BULUNDUGU PUSETLI KOLTUK VE YATAKLARIMIZI TESPIT ETTIK. TREN COK PIS KARSILIKLI 3 KAT YATAK VAR.YOLA KOYULDUK 13 SAATLIK BIR YOLCULUGUMUZ VAR.3,05 TE KALKTIK, ERTESI GUN SABAH 04 TE GOA NIN MARGAON SEHRINDE OLACAGIZ.TRENE GELIRKEN BIRSEY ALMAYIN,SATICILAR HER IHTIYACINIZI TREN ICINDE KARSILIYORLAR,FIAT DISARSI ILE AYNI. TRENIN CAMLARI TAM KAPANMADIGINDAN UYURKEN SUDUK, TEDARIKLI OLUN , AYNI KONPARTIMANDA SEYAHAT EDEN TOLUNAY VE SADI KARDESIMIZLE BENI BIR RUS BAYAN TANISTIRDI. ONLARDA牋KUZEY GOA,YA GIDIYORLARDI ANJUNA BEACH, BULASMAK UZERE AYRILDIK. TREN COK SURATLI GELDI 3,30 DA MARGAO ISTASYONUNA GELDIK. INSANLAR YERLEERDE YATIYORDU HNDSTN ICIN GAYET DOGAL BIR GORUNUM. TREN GARINDAN DISARI CIKINCA SAGDA PRE-PAID (ON ODEMELI ) TAKSILER VAR LISTE HALINDE GIDECEKLERI YER KM,SI VE UCRETI YAZIYOR ALDANMA SOZ KONUSU DEGIL KENDI VATANDASINA VE TURISTE AYNI FIAT.BIZ PALOLEM BEACH ICIN ON ODEME YAPTIK 61 KM KARSILIGI SABHIN 4 DE 880 RP=30 TL ODEDIK YOL 1 SAT 20 DAKIKA TUTUYOR BU TAKSILER SIZI SEHIRDE INDIRIP KACMIYOR OTEL BULANA KADAR BEKLIYOR. BIZ牋SABAHIN 5,5 DA PALOLEME GELINCE HERTARAF KAPALIYDI. BURALARDA GUVENLIK SORUNU YOK. INSANLAR RAHATLIKLA GEZIYOR. HAVA AYDINLNINCA ANAYOL UZERINDEKI牋HOTEL RISHI EXOTICA, YA BAKTIK ODALAR GENIS SICAK SU , TV, FAN, KLIMA VAR PAZARLIKLA 500 RP=15 TL ANLASTIK. ADRESI(PALOLEM BEACH, CANACONA GOA) TLF:0832-2643814. SABAH SAHILI KONTROL ETTIK COK GUZEL VEE DENIZ ILIK, KOYUN SONUNDA DENIZE ACILAN BUYUK BIR NEHIR VAR BU NEHIRDE BANBU SAZLAR ILE YONETILEN SANDALLAR ILE GEZI YAPILIYOR KISI BASI 100 RP, BIR SAAT.BEN COK MERAKLI VE DARCANLI BIRI OLDUGUMDAN GELDIGIM BIR YERI AYNI GUN COZMEK ISTIYORUM.CENTRE MARKETI SORDUM 3 KM ILERDEKI CANA CONA CHAWDI MARKET VARMIS SEHIR OTOBUSU ILE 15 DAKIKA VE 6 RP TABIKI GELISMIS ULKELERDEKI MARKETLERLE KARISTIRMAYIN.BEN COLYAK HASTASI OLDUGUMDAN YEMEK SIKINTIM VAR, TENCEREMI TAVAMI YANIMDA TASIYORUM.TAZE FASULYA-60 RP, YOGURT 40RP,DOMATES 20 RP,PATATES 25 RP,SU 15 RP, AYRICA RESTOTANT TA ETLI YEMEK YERSEN牋KISI BASI 400RP=12 TL BALIK YERSEN 500 RP=20 TL KALKARSIN. BEN YEMEKLERIN ICINDE UN OLDUGUNDAN YIYEMIYORUM.牋GECE HAYAT YOK.10,30 DUKKANLAR KAPANIYOR. 4 ADET BAR VAR. GUZEL KEYIF ALINACAK RESTORANTLAR VAR.牋

30\01\2013 GOA-PALOLEM-PLAJI: HAVASI COKGUZEL GECE GUNDUZ FARKI 10 DERECEYI BULUYOR.KLIMA IHTIYACI OLUYOR. AVRUPALILAR GENELDE PALMIYE AGACLARININ ARASINA SERPISTIRILMIS USTLERI NAYLON KAPLI BUNGALOV LARDA KALIYORLAR.BIZIM BILDIGIMIZ BUNGALOV TARZI DEGIL. 2000-3000 RP=60-90 TL ARASI.DENIZ COK GUZEL MED CEZIR VAR 60 M CEKILIYOR DENIZ.DENIZE GITTIK COK GUZEL VE ILIK BUGUN 5 TURK ARKADAS ILE TANISTIK.SOHBET ETTIK BILGI ALISVERISINDE BULUNDUK.GUNES COK TESIRLI VE DIK AKSEDIYOR KENDINIZI KOLLAMAZSANIZ 3 SAATTE VUCUDUNUZ SU TOPLAR.

31\01\2013 GOA-PALOLEM: BURADA YAPILACAK PEK BIRSEY YOK. SABAH DENIZ AKSAM 1,5 SAAT CADDE,DE TUR, BIR BARDA IKI TEK VE YATAK. TAM KAFA DINLEME YERI. BIZ PLAJIN ANA GIRIS KAPISININ SAGINDA 50M ILERDEKI牋BANYAN TREE GAZINOSUNA GIDIYORUZ ORTAM GUZEL FIATLAR UYGUN. IKI KISI 500-700 RP=20 TL GUNU GECIRIYORUZ. PLAJ DAN TEKNE KIRALAYIP SAGLI SOLLU KONSU PLAJLARA VE ADALARA GEZI YAPABILIRSINIZ 1000 RP= 30 TL CIVARINDA.HERSEY GUZEL.

01\02\ GOA – PALOLEM:BU GUN SON GUNUMUZ YARIN PANAJI SEHRINE YERLESIP ORADAN ETRAFI VE OLD GOA BOLGESINI GEZECEGIZ. PALOLEM DEKI OTELI COK ARAYACAGIZ ODA BUYUK, YOL USTU,SICAKSU ,UCUZ, PLAJA YAKIN.DAHANE ISTERIM.

02\02\2013: GOA-PALOLEM-PANJIM= SABAH PALOLEMDEN 9,30 OTOBUSUNE BINDIK KISI BASI 35RP+BAGAJ 10RP=45RP=1,5 TL ODIYEREK 2 SAAT,TE MARGAO, SEHRININ KADAMBA OTOBUS GARAJINA GELDIK GARAJIN KOSESINDE PANAJI BILETI SATAN OFISTEN KISI BASI 30 RP=1 TL, BILETIMIZI ALDIK 45 DAKIKA SONRA PANAJI KADAMBA OTOBUS GARAJINA GELDIK. BIR TAKSI TUTUP(SUZIKI MINIBUS) 3-4 OTEL BAKTIK SONUNDA PANAJI KILISESINI SOLUNUZA ALDIGINIZDA HEMEN ARKASINDA TEKYONLU YOL UZERINDE牋HOTEL EMBASSY(CORTIN PANJIM)(TLF 08322226019-9822169581) SEHIR MERKEZINDE ODALAR BUYUK 3 KISI KALINABILIR 800 RP=24 TL. OGLE YEMEGINI KAMAL HOTEL RESTURANT, KILISENIN KARSISINDA 50M SOLDA,YEDIK 230RP=7 TL. PANAJI,YI COK BEYENDIK TEMIZ AVRUPAI BIR GORUNUSU VAR RUS TURIST DOLU. ICKI COK UCUZ RUSLAR KOLILER ILE ALIYORLAR.SAHILDE COK GUZEL BALIK LOKANTALARI VAR. BIZ CAFE-CAFEEE DAY KAHVE DUNYASINDA CAPICINO VE CAFE LATTE, ICTIK 135 RP=4 TL ODEDIK. DUKKANLAR 10,30 KADAR ACIK.

03\02\2013 GOA-PANAJI: SABAH 9 DA YURUYEREK 400M KADAMBA GARAJINA GITTIK OLD GOA OTOBUSUNE BINDIK KISI 10 RP=35 KRS, YOL 10 KM VE 30 DAKIKA SURUYOR. OLD GOA MANDOVI NEHRI KENARINDA SADECE TARIHI BINALARDAN, HOTELLERDEN VE ZENGINLERIN VILLALARINDAN IBARET BIR BOLGE. TARIHI IYI MUHAFAZA ETMISLER MUZELERI COK GUZEL ORGANIZE EDILMIS KISI BASI 10 RP=35 KRS GIRIYORSUN. BIZ CHURCH OF ST,FRANCIS OF ASISI, SE CATHEDRAL,BASILICA OF BOM JESUS,ADIL SHAH,S DOORWAY,CHURCH OF ST. FRANCIS XAYLER, VE DIYER KUCUK KILISELER ILE MUZELERI GEZDIK. BAZI YERLERDE UZULDUM BIZ 1535 LERDE KENDIMIZI AKDENIZIN KRALI ILAN EDERKEN ADAMLAR NERELERE GITMISLER. YANI 600 YILLIK OSMANLIDA LEGENDE SU DOVMUS. YOL 10 RP=35 KRS. AKSAM USTU DONDUK KILISENIN KARSISINDAKI ANAYOL UZERINDE 100M SAGDA牋SHER-E-PUNJAB RESTORANTTA DENIZ牋URUNU PILAV VE VEJETERYAN PILAV YEDIK 330RP=12TL ODEDIK. AKSAM FACEE DAY CAFE DE KAHVELERMIZI ICTIK 135 RP=4 TL ODEDIK. 9 SULARINDA EVE GELDIK.BENZIN 55RP=1,3$ MAZOT50RP=95 SENT.

04\022013牋 GOA-PANJIN: SABAH MAHATTAN GANDI CADDESI SONUNA DOGRU(KOPRUNUN AKSI TARAFINA DOGRU) PANAJI MARKET,GITTIK.(HAL) SEBZE-MEYVE-ET-BALIK-BAKLIYAT, HEPSINI BIR YERE TOPLAMISLAR,GUZEL ORGANIZE EDILMIS MEYVE ALDIK. MISIR UNU ARADIK YOKTU. OGLNDE KAPISINDA PALABIYIKLI KAPICI OLAN牋NAYYAR BROTHERS(18TH JUNE ROAD) RSTORANTTA FISH FINGER+SEBZELI,TAVUKLU RICE,CHEESE NAAN YEDIK TOPLAM 669 RP=20 TL ODEDIK. COK GUZELDI.AKSAM SON KEZ PANAJIYI GECE 10 KADAR GEZDIK.

05\02\2013 GOA ANJUNA BEACH:SABAH OTELDEN BIR MINIBUS CAGIRDIK 700 RP=23 TL PAZARLIK EDEREK ANJUNA BEACH BIR SAATTE GELDIK BU ULKEDE MESAFE ANLAYISI VE TARIFINI COZEMEDIM 16 KM DENILEN YERE BIR SAATTE VARDIK.USTATLARIN YAZDIGI VE FIAT VERDIGI OTELLERE BAKTIK FIATLARI 4 KATLAMIS. KENDI ARASTIRMAMIZLA牋PEACE LAND HOTELI BULDUK 3 DONUM BAHCE ICINDE U SEKLINDE ODALAR TANZIM EDILMIS SAKIN VE GUZEL BIR YER.(sorranto anjuna bardez -o832-2273700-9822685255)SAHILI DOLASTIK SAHILIN BUYUK KISMI KAYALIK YUZULECEK YER BIR KM CIVARINDA,BURASI牋FLEA MARKET,TEN DOLAYI UNLUOLMUS,BIRDE牋GECE EGLENCESI VARMIS GORECEGIZ.SABAH SAHILDE ILK GORDUGUMUZ ANTONIO BAR OTURDUK BEN BALIK CORBASI ICTIM SAHANEYDI 70 RP=2,5 TL. PEYNIRLI CAPATI YEDIK 40 RP=1,5 TL.ANJUNANIN ARA SOKAKLARININ HEPSI DENIZ TARAFINDA. OTELDE WI FI VAR UCRETLI SAATI 60 RP=2 TL KIZDIM ALMADIM TUVALET KAGIDI 4 RP.

06\02\2013-GOA-ANJUNA:BUGUN FLEA MARKETE GIDECEGIZ,GOA NIN CESITLI BOLGELERINDEN VE GOA,DA YERLESMIS YABANCILARIN PARA,KAZANMAK AMACI ILE YAPTIGI EKMEK,PASTA,KEK GIBI YIYECEKLERIN SATILDIGI YER.SABAH 11 DE BASLIYOR AKSAM 5 YE KADAR ACIK.FLEA PAZARINA 11,30 da GITTIK 3 KADAR GEZDIK, GEZGIN ARKADASLARIN ABARTTIGI GIBI BIR PAZAR DEGIL, BASIT ESYALARIN SATILDIGI HINT TARZI TAKI VE KUMASLARIN KATMERLI FIAT,A RUSLARA PAZARLANDIGI VE SOYLENDIGI GIBI YURUYECEK YER BULAMAZSINIZ SEKLINDEKI牋SUNUSLARIN ABARTILI OLDUGUNU GORDUK.牋ISIM DOLAYISIYLA HINT ISI MALLARI ALIP SATIYORUM牋TURKIYEDE DAHA UCUZ OLDUGUNU BILIYORUM.HAVA COK ESIYOR SAHILDE DURULACAK GIBI DEGIL.OXFORT MARKETTEN ALISVERIS EDIP OTELE DONDUK. ANJUNA SAHILINI RUS TURISTLER ISGAL ETMISLER,HINT ESNAF RUSLARIN ALISVERISINDEN MEMNUN牋OLMADIKLARINI IFADE EDIYORLAR. AKSAM OXFORD MARKETIN YANINDAKI RESTORANTTA GALETE UNU ILE KIZARMIS KILCIKSIZ BALIK+ HUMUS+CINTONIK, TOPLAM 370 rp=12TL.牋MAPUSAYA GITTIK.KISIBASI 10RP=35K
07\02\2013 ANJUNA:SABAH 10 ARABASI ILE MAPUSAYA GITTIK.10KM,KISI BASI 10RP=35 KRS.PAZARI GEZZZDIK ALISVERIS YAPRIK. ORADAN CALANGUTE OTOBUSUNE BINIP CALANGUTEYE GITTIK 11 KM 10 TL. SAHIL COK GENIS DENIZ DALGALI. YERLI TURIST AGIRLIKLI SAHIL KASABASI. 10 SUBATTA ORAYA GIDECEGIMIZ ICIN OTEL AYARLADIK.GUZEL BIR RESTORANTTA BALIK+ETLI PILAV+YEDIK 430 RP=14 TL. AKSAM 300RP=11 TL ODIYEREK 7KM ILERDEKI ANJUNA PLAJINA OTELE DONDUK.

08\02\2013 ANJUNA: SABAH YINE CUMA PAZARI VARDIYE MAPUSAYA GITTIK. CUMA NAMAZINI MAPUSA NIN 3 KATLI CAMIINDE KILDIK, DUNYANIN 58 ULKESININ 150 DEN FAZLA SEHRINDE CUMA NAMAZI KILDIM MAPUSADAKI SISTEMI ILKDEFA GORDUM. CAMI DOLDU KALAN CEMAAT DISARIDA BEKLEDI, NAMAZ BITTI CAMIDEKI CEMAAT DISARI CIKTI ,DISARDAKI CEMAAT ICERI GIRDI YENIDEN CUMA NAMAZI BASLADI,KALABALIGA VE OLANAKSIZLIGA BIR COZUM OLABILIR AMA BANA ENTERESAN GELDI.ORADAN 6 KM UZAKTA BULUNAN牋TIVIM KASABASINA 10RP=35KRS GITTIK BONBAY TRENI ORADAN GECIYOR TATKAL SISTEMI VARMIDIYKM KADAR BIR GAZINOYA GIRDIK BEN UYUMUSUM. 3 SAAT OTURDUK PORTAKAL SUYU 70 RP=2TL PEYNIRLI PIDE 60 RP=1,80 TL. 1 LTR SU 20 TL. OGLEN 1 DE AYRILDIK牋FISH MARKETTEKI MUSLUMAN KASABA GITTIK 1KG ANTRIKOT DANA ETI ALDIK 280 RP=10 TL(BIZDE 45 TL) BIFTEK 150 RP=5 TL. ET SOTE YAPACAGIZ COLYAK HASTASI OLDUGUMDAN TENCERE TAVA YANIMDA.CAFE DAY, GITTIK CAPICINO ICTIK 70 RP=2,20 KRS. SAHILDE PARTI VARDI IZLEDIK KORTES GECIDI VARDI GECEYI SIKILMADAN GECIRDIK.
E SORDUK,VARMIS牋GIDECEGIN YERIN BILETINI BIR GUN ONCEDEN ALMA ANLAMINDA KULLANILIYOR.TIVIM-MAPUSA-VE ANJUNAYA DONDUK牋OXFORT MARKETIN 50M ALTINDAKI EATOPIA RESTORANTTA TAVUKLU PILAV+PEYNIRLI PIDE(CHISH NAAN)+PATATES KIZARTMASI=265 RP=9 TL ODEDIK.OTELE DONDUK.

09\02\2013 GOA-ANJUNA: BU GUN ANJUNADA SON GUNUMUZ SABAH 11 DE DENIZE GITTIK TBIKI DALGALI VE BUKANIK DENIZ,YUZEMEDIK SAHILDE GAZINODA OTURDUK BIRSEYLER ICTIK KITAP OKUDUK CUMARTESI OLDUGUNDAN YERL APACILER SAHILI DOLDURMUSTU, RUS GUZELLERI SUZUYORLARDI. 4 .TE OXFORT MARKETTEN MEYVE ALIP OTELE DONDUK.

10\02\2013:ANJUNA-CALANGUTE:SABAH 10 D ANJUNA PEAC OTELDEN TAKSI TUTUP 7 KM GUNEYDE OLAN VE CALANGUTE YE GELDIK DAHA ONCEDEN ANLASTIGIMIZ HOTEL MIR PALACE,YE YERLSTIK.(UMTVADDO,OPP-FOOTBAL GROUND CALANGUTE) HOTELMIRPALACE@YAHOO.COM, HOTEL KESMIRLI MUSLUMANLARA AIT ODALAR BUYUK ORTAK BUZDOLABI VAR,SICAKSU,KLIMA,FAN,TV VAR YOL USTUNDE OTOBUS GARAJININ KARSISINDA, GECELIK 900 RP=30 TL.FISH MARKETE GITTIK 5 BUYUK DILIM TUNA BALIGI 200RP=15TL,KARPUZ 60RP=2TL,DOMATES1KG 20RP=70KRS,5KG SU 60RP=2TLALDIK.BUGUN PAZAR OLDUGUNDAN CALANGUTEDE EXTRADAN 5000 YERLI TURIST VAR.DENIZE GITMEDIK ALISVERIS YAPTIK.

11\02\2013 GOA-CALANGUTE:DUNKU KALABALIKTAN SONRA ISGUNU OLASI NEDENIYLE YERLI TURIST BIRAZ AZALMISTI. SAHILE INDIK 1,5 KM ILERDEKI BAGA PLAJINA KADAR YURUDUK PLAJIN SONUNDA NEHIR DENIZLE BULUSUYOR.BALIKCI TEKNELERI VE AGLAR SAHILDE BALIGA CIKMAYI BEKLIYORLAR.BAKINDIKTAN SONRA 500M GERIYE DONEREK WI FI OLAN BIR GAZINOYA OYURDUK.TURIST AZDIYE ILTIFAT COK. TAVUKLU PILAV+NAN CHEESE+SU=220 RP=8 TL.GUNESTE FAZLA KALDIM SANIRIM KEYFIM KACTI. HALE GITTIK KARPUZ 50 RP-DOMATES 20 RP-PATATES 20 RP-UZUM 80 RP-MANGO 150 RP-YOGURT 60 RP-BEYAZ PEYNIR KG 292 RP ALDIK OTELE DONDUK.HAVA COK SICAK ODALARIN USTU TARAS GECE 2PM KADAR SICAK OLUYOR .

12\02\2013 goa-CALANGUTE: AKSAM HIC KEYFIM YOKTU,SABAH HA GAYRET DEYIP SAHILE INDIM YUZUMU DENIZE DONDUGUMDE SOL TARAFIM CANDOLIN PLAJI ,SAG TARAFIM BAGA PLAJI, ARASINDA KALAN YERDE CALANGUTE PLAJI.CANDOLIN PLAJINA YURUDUK 1
13\02\2013牋GOA-COLONGATE:SABAH OKULA GIDEN TALEBELER GIBI BIZDE SAHILE SWALLY GAZINOSUNA GIDIYORUZ GUNESLENIP MEYVE SULARIMIZI ICIYORUZ. MALESEF YAPILACAK BASKA BIR SEYYOK.IKI ADET ANA CADDE VAR ARABALAR-MOTORLAR-INEKLER-INSANLAR AYNIYERDE YURUYORLAR.

14\02\2013 -GOA-CALANGUTE-BAGA: BUGUN PAULO FIRMASININ OFISINDEN BOMBAY BILETLERINI ALMAYA GITTIK CALALGUTE PLAJ YOLUNDA SOL ARALIKTA, YATAKLI RABAYI INCELEDIK ORTA YASLILAR ICIN ZOR BIR YOLCULUK OLACAGINA KARAR VERDIK AYAGINI UZATMALI KOLTUK BILETI ALDIK(UZUN BOYLU ISEN ISIN ZOR)ALDIK. 750 RP=25 TL BOMBAYA. GECE 8 OTOBUSUNU TERCIH ETTIK.

15-16\02\2013-MAPSA-BONBAY: OTOBUS VOLVO MARKA BIZIM MERCEDESLERDEN DAHA UZUN 54 KISILIK SANIRIM.13 SAAT DEDILER VIRAJLI YOLLARDN 11 SAATTE GELDIK. 3 SEFER SOKAGA TUVALET MOLASI VERILDI KADINLAR ILE AYNI YERDE YOL USTUNDE TUNUYORSUNUZ BU KADAR REZILLIK OLMAZ.OTOBUS SION(SAYLINS)VE BANDRA ISTASYONLARINDA INDIRIYOR ,BONBAYIN MERKEZI COLOBA YA GITMEK ICIN ESYANIZ VARSA TAKSI TUTMALISINIZ 400 RP=13 TL, ESYA YOKSA BELLI YERE KADAR(FORT) TREN VAR ORADANDA OTOBUS ILE COLOBAYA GELIRSINIZ.15M KADAR YL. BIZ COLOBA RADYO ISTASYONUNUN YANINDAKI HOTEL WHITE牋PEARL OTELI BULDUK 12M ODA-SICAK SU- TV-BUZDOLABI-MERKEZI SOGUTMA VAR 2250 RP=42 $ COK PAHALLI AMA KOTUNUN IYISI ODALAR PENCERESIZ. HEMEN UST SOKAKTA HOTEL BENTLEYS VAR BAHCE ICINDE ODALAR BUYUK VE FERAH 2500RP=50$. YEMEK COK UYGUN FIATLARDA ,ARAP LOKANTALARI VAR,YEMEKERI GUZEL VE NISBETEN TEMIZ.SABAH DINLENDIKTEN SONRA OTELDEN 200M ILERDEKI BOMBAY GIRIS KAPISINA VE TACMAHAL OTELINE GITTIK. ORADAN KISI BASI 150RRRP=5 TL VERIP MOTOR ILE ELEFANT ADASINA GITTIK. ORAYADA 5 RP GIRIS ODUYORSUN, MERDIVENLERI CIKIP MAGRA GIRISINE GELDIGINIZDE 250RP=8 TL GIRIS UCRETI ISTIYORLAR YABANCIDAN KENDILERI 10RP=35 KRS GIRIYORLAR MAGRAYA. MAGRADA INCE OYMACILIGIN DINI ESERLERI SERGILENIYOR.MAGRADA SIVA VE BRAHMA HEYKELLRIYLE BIRLIKTE BASKA FREKSLERDE VAR. ADAYA GIDIS BIR SAAT DONUS 1,5 SAAT SURUYOR. COLOBA SEMTINE MUSLUMANLAR HAKIM DUKKAN VE LOKANTALARIN COGUNLUGU ARAP KOKENLI HINTLILERIN.AKSAM YEMEGINDE YARIM KIZARMIS TAVUK+SALATA+ROTI HAMURU YEDIK 375 RP=11 TL ODEDIK.

17\02\2013 BOMBAY:SABAHTAN YOLLARA DUSTUK OTEL ODAMIZ COK SOGUK KLIMA MERKEZI SISTEM PENCEREDE YOK ODALARDA VE 42 $ BOYLE OLUNCA YATAKTAN KALKIP BIR AN ONCE ODAYI TERK DIYORSUN.BOMBAYDA TAKSI ,TAKSIMETRE ACTIRMAK SURETIYLE COK UYGUN, 0RTALAMA 9 KM YOL 122 RP=4 TL.ILK WHITE PEARL OTELIN ONUNDEN TAKSIYE BINDIK 8KM ILERDEKI BONBAYIN BUYUK ALISVERIS MERKEZI PHOENIT MALL(HIGH STREET-LOWER PAREL)GITTIK.98RP=3,5TL. ORADAN TAKSI ILE 55RP=2TL VERIP HAJI ALI DARGAR(DERGAHI) BURASI MUSLUMANLARIN INANDIGI BIR ERMISIN KUCUK BIR ADA UZERINDEKI DERGAHI. ADA ISKELE ILE KARAYA BAGLANMIS. COK KALABALIKTI PAZAR OLMASINDAN DOLAYI.HERTARAF DILENCI. ORADAN YURUMEK ISTEMEDIK 25RP VERIP 500M ILERDEKI MAHALAKSIHIM HINDU TAPINAGINA GELDIK BURADADA AYIN VARDI ESIM CEKTIRMEDILER.ORADAN 52RP VERIP ZENGINLERIN OTURDUGU MALABAR HILL VE SIMDI KIRLIDIYE DENIZE GIRILMEYEN CHOMCATY BEACH PLAJINI KUSBAKISI GOREN MALABAR HANGING GARDEN GITTIK.AMA BIZDEDE PIL BITTI.TAKSIYE BINIP SAHIL YOLUNDAN MERIMAN POINT (AVM) CONTINANTAL OTEL ONUNDEN 9KM GIDEREK OTELIMIZE GELDIK. 121RP=4,5TL.SAAT 5PM UYUMUSUM.

18\02\2013 MUMBAI;BUGUN MACERA ARAMAYA BOLEVUT(HOLIVUT) DUNYADA ENCOK FILIM BOMBAYDA CEKILIYORMUS. BENIDE MERAK SARDI BOLIVUT SUTUDYOLARINI ARAMAYA ANDHEI WEST SEMTINE CST(VIKTORYA) TREN ISTASYONUNDAN 10RP=35KRS BILET ALARAK 1 CI PERONDAN (ELEKTRONIK LEVHA GIDECEGIN IST YAZIYOR) TRENE BINDIK 15 DURAKSONRA 45 DAKIKADA ANDHERI ISTASYONUNA GELDIK SORDUK SORUSTURDUK FILIMLERIN CESITLI YERLERDE CEKILDIGINI FALAN FILAN GERI DONDUK ,DONERKEN牋MASCID ISTASYONUNDA INDIK BURASI TOPTAN MALLARIN SATILDIGI COK YOGUN BIR SEMT KORKMADAN VE SEMTTE KAYBOLARAK GEZIN. ORADAN TAKSIYLE牋MUMBAI CENTRE GELDIK BIRAZ DOLASTIK, TAKSIYE BINDIK SAHIL YOLUNDAN牋NERIMAN POINT AVM NIN KOSESINDEN DOLASARAK 8 KM COLOBA,YA OTELIMIZE GELDIK,120RP=4 TL.OTELIN YANINDAKI MEZBAN ARAP LOKANTASINDA TANDIR BUTUN TAVUK+PILAV+SALATA=385 RP=11 TL ODEDIK. (1$=53 RP).COLOBA SEMTI TUM IHTIYACLARINIZI KARSILAYACAK VE BURADAN BASKAYERE GITMEK ISTEMEYECEGINIZ BIR POZISYONDA, ARAPLARIN V E MUSLUMANLARIN HAKIMIYETINDE.

19\02\2013 BONBAY: BUGUN CHOR VE牋CRAWFORD ACIK PAZARLARINA GITTIK, SIKIILMADAN VE BIKMADAN GEZMEK LAGZIM. CRAWFORT MARKETIN BULUNDUGU CADDENIN ADI牋MUHAMMET ALI CADDESIDIR. ORADAN SAHIL YOLUNDAN NERIMAN POINT,TIN ARKASINDAKI牋AVM GITTIK,SAHILDE DOLASTIK. OTELE GELDIK. 19 KM TAKSI ILE YOL YAPTIK 200RP=7 TL ODEDIK. COLOBAYA GELIP LOKANTAMIZ MEZBAN,DA YEMEGIMIZI YEDIK.KUZU KAPAMA+PILAV+SALATA+SOGAN=530 RP=17 TL. UGUN TAVUKTAN VAZGECTIK, RAKKAMDA YUKSELDI.AKSAM TAJ MAHAL OTELIN ARKASINDAKI STAR BACKS GITTIK AMA SOGUKTAN DURULMUYORKI KAHVELERIMIZI ICIP KALKTIK. TURKIYENIN YARI FIATI. KUCUK CAFE LETTE 95RP=3,1 TLTURKIYEDE 5,75 TL.

20-21\02\2013 BOMBAY:BAZI GEZGINCI ARKADASLAR YAZDIKLARI YERLERE YA GITMIYORLAR VEYA LAF OLSUNDIYE YOL TARIFINDE BULUNUYORLAR,BU OLAYDA BENIM GIBI YAZILANLARA GUVENEN VE YAZILANA GORE HAREKET EDEN GEZGINCILERI YANILTIYOR. BILMIYORSANIZ, ADRESI VE ISMI TAM ALAMADIYSANIZ,GORMEDIYSENIZ LUTFEN YONLENDIRICI BILGILER YAZMAYINIZ OKUYANLAR ICIN HEM ZAMAN HEMDE MADDI KAYIPLARA SEBEP OLUYORSUNUZ.
BUGUN UNLU HAJI ALI MASCID TURBRSININ BULUNDUGU TARDEO SREET CADDESINDEKI 4 KATLI牋SOBO, AVM,YI VE 50M HAJI ALI MASCIDE YAKIN OLAN TEK KATTI牋HEERA PANNA SHOOPPING CENTREYI GEZDIK.SOBO AVM, DE MARKA VE ELEKTRONIK AGIRLIKLI MAL VAR,HEERA AVM DE TLF,VE SAHTE MARKALI GIYSILER MEVCUD. ORADAN TAKSI ILE牋MAHALAKSHI TREN ISTASYONUNUN YANINDAKI牋DHOBBY GHAT, CAMASIRHANESINE, GITTIK YUZLERCE KISI BINLERCE PARCA CAMAASIRI HAVUZLARLARDA YIKIYOR..TEKRAR HAJI ALI MASCID, TARDEO CADDESINDEN 2 KATLI 124-125 NOLU OTOBUSE BINEREK 45 DAKIKADA COLOBA SEMTINE GELDIK. LOKANTAMIZ MEZBAN DA BUTUNTAVUK+PILAV+2 DAL CORBA(mercimek corbasi)=470 rp=15 TL,ODEDIK. COLOBADAN HP BENZIN ISTASYONUNUN ALTINDAKI DURAKTAN 124-125-NOLU OTOBUSE BININ KISIBASI 15RP=50KRS ODEYIN RING TURU YAPIN BEGENDIGINIZ YERDE INERSINIZ.OTOBUS BOMBAYIN EN YOGUN SEMTLERINDEN GECIYOR.1-FORT 2-TARDEO 3-CRAWFORT 4-CHOR 5 MASCID 6-BHULESHWON(kalbollhevi road.toptancilar) 7-CST. VIKTORYA TREN ISTASYONU,VE BIZIM CADDE牋SBM(shahid bhagatsing-coloba). BU AKSAM SN GECEMIZ BOMBAYDA YARIN AKSAM BAHREYN UZERINDEN GULF AIR ILE DONUYORUZ.BOMBAYA KIMGELIRSE GELSIN GATE WAY VE TAJ MAHAL OTELIN ETRAFINDAKI OTELLERDE KALSIN.FIATLAR 1000RP=35 TL ILE 3000RP= 100 TL ARASINDA DEGISIYOR. BURADAN HERTARAFA OTOBUS VAR. CMS(viktorIya tren istasyonu yurume mesafesinde),21 SUBAT AKSAMI OTELIN önünden gece saat 10 da taksiye bindik 32 km uzakta olan hava alnına 1,5 saatte geldık 424 rp yazdı=15 tl. ucagımız sabaha karsı 06 am,de.guzel ucuştan sonra gulf air ile önce Bahreyn,e oradan istanbula dönduk.birdahaki gezide buluşmak üzere saglıklı kalın. Saygılarımla.