25 Nisan 2014 Cuma
Hoşgeldiniz,   Üye olmak için tıklayınız | Şifremi unuttum
Kullanıcı Adı:   Şifre:
ANA SAYFA   |   GEZGİNLER   |   ETKİNLİK TAKVİMİ   |   SERGİLER   |   FORUM   |   YAZI GİRİŞİ
eses80

Del.icio.us

NİJER
Afrika > Orta Afrika CUmhuriyeti
Kategorisi: Genel     |     Gezi Tarihi: 01 Ocak 2008 Salı     |     Yazı Tarihi: 11 Şubat 2008 Pazartesi
NİJER-KADUNA
Şimdisiz belkide burasıda neresi böyle diyebilirsiniz bende gidene kadar bilmiyordum hatta gitmeden önce haritayada baktım fakat adını görememiştim, işim gereği gitmem gereken bir yerdi ve hayatımdaki en tedirgin yolculuktu ve de sıkıntılı haytımda gitmek istiyebileceğim en son yerdi ama burada gördüklerimi belki bir aha asla göremezdim
Nijerde kaduna adında bir şehire gittik havaalanına indiğimizde bizi kokteyllerle karşılayan bir grup vardı herşey çok iyiydi ama buraya kadar.Otel rezervasyonundaki sıkıntı yüzünden bizi geçici olarak bir otele götürdüler inanılmazdı bungolov tarzı evler kapı eşikleri belki 50 cm açıklıkta dışarda kedi gibi ismini bilmediğim iguana tarzı hayvanlar arkadaşlarımla odalarımızın (evlerimizin) uzaklığı 20-30 metre uzaklıkta hertürlü garip sesi duyabileceğiniz hayvan sesleri .... bi an mideme kramplar girdi açlıktan olsa gerek diyerek yanımızda getirdiğimiz ton balığı konserveleri ve ekmeklerimizi çıkararak yemeğimizi yedik yorgunluktan bitap bir şekilde acil bir toplantı ve burda kalamıyacağımıza karar verdik. karar verdik ama bizim orda kalmamızı isteyen görevliler yavaş yavaş bize ilginç gelebilcek etkinlikler düzenlemeye başladılar etkinlikleri söylüyorum; ilk olarak 2 deve geldi binelim diye bizde deveye bincek cesaret ne gezer at olsa anlarımda... öylece develere bakakaldık arkasından 2 tane atv motor geldi bakın ona bindik bayada bi güldük bizi de iyi oyaladı ama insanoğluyuz hemen sıkılıverdik. zavallı insanların bizim orda kalmamız için yaptıkları herşey boşa gitti ve biz başka bir otele geçtik bu bildiğimiz bir otel ama o kadar pis ki  bir günümüz sadece temizlik yapmakla geçti 2. gün ise arkadaşlarımızın odasında fare çıkmasıyla oradada kalmak istemediğimize karar verdik bu sefer bize unicef'in yaptırmış olduğu bir otele aldılar işte hayat!!! burda tam  1 hafta kaldık ama otelden dışarı çıkamadık çünkü;çok fakir bir halk olan kaduna halkı biz ne zaman dışarı çıksak etrafımızda gezinmeye başlıyorlar, rahatsız edici derecede dileniyorlardı. Sokaklarda bizim nohut pilav satılır ya onun tadı bile nefistir! onlarda aynı camekan  arabaların içinde tavuk satıyorlardı ama tavuklar bile bizim bildiğimiz tavuklardan değildi üstünde etini görmek pek mümkün olmuyordu, yemek işini sizin anlıyacağınız konservelerle geçirdik ve o günden beri konserve yiyecek yiyemiyorum : ) bir fırsatını bulup(zaten operasyon iptal olunca fırsat çok oldu :) bir hayvanat bahçesine gittik gerçekten bence görülecek tek bir yer burasıydı hayvanat bahçesine gittiğimizde birde düğün izledik :)
şimdi bu yazıyı yazarken bile güldüm aslında çok zor şartlardı ama yaşandı bitti anısı kaldı arkadaşlarımı işimi özlediğimi fark ettim.
Valla tavsiye edermiyim tabikide etmem ama yolunuz düşerde giderseniz bana hak verirsiniz!

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

ARKADAÞIMA GÖNDER

YAZI İLE İLGİLİ YORUMLAR

cherkesh

20.05.2008 13:00
Ilk kez farkli bir negatif yorum ile karsilastim ve gercekten ilginc ; uyarilari icin tesekkurler ..yazin icin tesekkur ediyorum. Amsterdam i niye yazmiyorsun ? Basarilar diliyorum . Size puan veriyor ve digeri yazilarinizi bekliyorum .
vg

18.08.2008 19:35
afrika hem çok güzel hemde anlaşılan kötü deneyimlerin yeri ...
cherryblossomgirl

26.08.2008 10:15
bu farklı deneyimi bizimle paylaştığınız için teşekkürler, eminim her okuyanın aklında kalacaktır uyarılarınız:)
citaro

20.03.2009 13:04
senin otelden cıkmaya cesaretin yoksa ne diye afrika gibi yerlere gidiyorsun korkuyorsan bırak cesur insanlar gitsin bari faydaları olsun
Toplam Kayıt: 4 Gösterim Adedi: ««  Önceki       Sonraki  »»
ARKADAÞIMA GÖNDER
Ana Sayfa | SSS | Yasal Uyarı | İletişim |   RSS
Copyright. All Rights Reserved. kendingez.com.